Administrateur, 24 -32 uur

Ben jij een nauwkeurige en proactieve administrateur met een passie voor cijfers? Wil je daarnaast bijdragen aan een goed georganiseerde werkomgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

JOUW IMPACT
NETICS is een R&D bureau in de waterbouwsector. We combineren technische expertise met duurzame oplossingen en werken aan uitdagende projecten in binnen- en buitenland. Ons team is gedreven en ambitieus.
Als Administrateur bij NETICS ben jij de spil in onze financiële administratie én ondersteun je bij office management taken. Jij zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt en ondersteunt bij strategische financiële beslissingen.

    • Financiële administratie: verwerken van inkoop- en verkoopfacturen, declaraties en banktransacties
    • Salarisadministratie: verwerken van loonmutaties en controleren van loonheffingen
    • Belastingaangiftes & compliance: btw-aangiftes indienen en naleving van wet- en regelgeving waarborgen
    • Financiële rapportages: opstellen van maand- en kwartaalrapportages en ondersteunen bij de jaarrekening
    • Verzekeringen & pensioen: contact met tussenpersonen en verwerken van wijzigingen
    • Strategische ondersteuning: adviseren over kostenbesparingen, investeringen en cashflowbeheer
    • Officemanagement taken
      Creëren van een goed georganiseerde werkomgeving en beheren van de voorraad kantoorspullen
      Organiseren van vergaderingen, bedrijfsuitjes en bijeenkomsten
      Notuleren tijdens personeelsvergaderingen

JOUW WERKOMGEVING
NETICS is een innovatief ingenieursbureau dat internationaal bekend staat om zijn unieke expertise op het gebied van ‘bouwen met baggerspecie’. GEOWALL® is een mooi voorbeeld van een succesvolle door NETICS ontwikkelde innovatie.

We hechten veel waarde aan persoonlijke ontwikkeling en nauwe communicatie met collega’s. Je werkt samen in een groeiend team van 7 enthousiaste collega’s. Je werkt vanuit ons kantoor in Alblasserdam en er is de mogelijkheid om hybride te werken.

OVER JOU

    • MBO+/HBO werk- en denkniveau in een financiële richting
    • Ervaring in financiële administratie, bij voorkeur in een MKB-omgeving
    • Basiskennis van salarisadministratie en belastingaangiftes
    • Handig met boekhoudprogramma’s en Excel
    • Affiniteit met office management en organisatorische taken
    • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

WIJ BIEDEN JOU
We bieden een unieke dynamische werkomgeving met veel zelfstandigheid. Graag gaan we met je in gesprek waarbij we samen invulling geven aan een marktconform salaris en arbeidsvoorwaarden.

    • Hybride werken
    • 24-32 uur

INTERESSE?
Wil jij bijdragen aan verdere groei van NETICS? Solliciteer dan nu voor deze functie door jouw cv en korte motivatie te sturen naar Astrid Koole via info@netics.nl.

Je hoort dan op korte termijn of we je uitnodigen voor een sollicitatiegesprek bij ons op kantoor, waarbij we het zullen hebben over de inhoud van de functie en hoe jij past bij NETICS, zowel als persoon als qua kennis en kunde.

Language »